espa

  /  Υγιεινές Συνταγές   /  Συνταγές για Γλυκά Snacks   /  Energy Balls με Γλυκοπατάτα
energy

Energy Balls με Γλυκοπατάτα

Η γλυκοπατάτα είναι ένα εξαιρετικά γευστικό και θρεπτικό λαχανικό, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πλήθος αλμυρών και γλυκών παρασκευών. Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, βιταμίνες Β5 και Β6, θειαμίνη, νιασίνη, ριβοφλαβίνη και καροτενοειδή, στα οποία οφείλεται και το έντονο πορτοκαλί της χρώμα! Μάλιστα, η περιεκτικότητα μιας μεγάλης γλυκοπατάτας σε βιταμίνη Α, η οποία αποτελεί ισχυρό αντιοξειδωτικό και σχετίζεται με την πρόληψη του καρκίνου και άλλων χρόνιων νοσημάτων, υπερβαίνει το 100% της Σ.Η.Δ. (Συνιστώμενη Ημερήσια Δόση).

Παρά τη γλυκιά της γεύση, η γλυκοπατάτα είναι τρόφιμο χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, το οποίο σημαίνει πως τα επίπεδα γλυκόζης του αίματος ανεβαίνουν σταδιακά έπειτα από την κατανάλωσή της. Η ιδιότητά της αυτή, την καθιστά κατάλληλη προς κατανάλωση από άτομα που πάσχουν από Σακχαρώδη Διαβήτη.

Σε αυτή τη συνταγή, λοιπόν, «εκμεταλλευόμαστε» την υπέροχη γλυκύτητα και θρεπτικότητα της γλυκοπατάτας, και φτιάχνουμε ένα ελαφρύ γλυκό σνακ, απαλλαγμένο από περιττά σάκχαρα και εμπλουτισμένο με τα «καλά» λιπαρά του φυστικοβούτυρου!

Φτιάξτε το και καταναλώστε το ως σνακ ενέργειας, ή ως συνοδευτικό του απογευματινού σας καφέ!

Energy Balls με Γλυκοπατάτα

Προετοιμασία: 20 Λεπτά
Συνολικός χρόνος: 20 Λεπτά
Άτομα: 10-12
energy

Συστατικά

  • 1 μέτρια γλυκοπατάτα βρασμένη ή ψημένη στον ατμό
  • 8 κ.σ. βρώμη
  • 2 κ.σ. φυστικοβούτυρο
  • 1 & ½ κ.σ. κακάο σε σκόνη
  • 3 - 4 κ.σ. τριμμένη κουβερτούρα ή δάκρυα κουβερτούρας
  • 3 - 4 κ.σ. σιρόπι σφενδάμου
  • Τριμμένη καρύδα και κανέλα

Εκτέλεση

1. Σε ένα μπωλ, λιώνουμε τη γλυκοπατάτα, χρησιμοποιώντας ένα πιρούνι. Εάν την έχουμε βράσει σε νερό, θα πρέπει προηγουμένως να την στραγγίξουμε καλά περνώντας την από σίτα, ώστε να απομακρύνουμε την περιττή υγρασία.
2. Σε ένα άλλο μπωλ, αναμειγνύουμε το φυστικοβούτυρο, το κακάο, το σιρόπι σφενδάμου και την τριμμένη σοκολάτα.
3. Ενώνουμε το μείγμα (2) με τη γλυκοπατάτα, και τέλος, προσθέτουμε τη βρώμη. * Προαιρετικά, μπορούμε σε αυτό το στάδιο να προσθέσουμε και κάποιον ξηρό καρπό, π.χ. τριμμένο αμύγδαλο, φουντούκι ή φυστίκι.
4. Αφού αφήσουμε το τελικό μας μείγμα μας να παγώσει καλά στο ψυγείο, πλάθουμε μικρά μπαλάκια, τα οποία «τυλίγουμε» σε μείγμα τριμμένης καρύδας και κανέλας! Διατηρούμε σε κλειστό ταπεράκι στο ψυγείο!
Εκτύπωση
ΚΑΛΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ!
ΜΕΓΕΘΟΣ Α- Α+