espa

  /  Υγιεινές Συνταγές   /  Συνταγές για Γλυκά Snacks   /  Απολαυστικό Smoothie με Γιαούρτι σε 2′
smoothie με γιαούρτι

Απολαυστικό Smoothie με Γιαούρτι σε 2′

Εάν ψάχνεις για ένα εύκολο και σούπερ γρήγορο γεύμα ή σνακ που θα σε γεμίσει ενέργεια, τότε σίγουρα πρέπει να δοκιμάσεις αυτό το απολαυστικό smoothie με γιαούρτι και φράουλες!

Έτοιμο σε μόλις 2 λεπτά, και το καλύτερο; Μπορείς να το μεταφέρεις σε θερμό και να το απολαύσεις on the go!

Υπέροχο δροσιστικό γεύμα που είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας (γάλα, γιαούρτι), καλά λιπαρά (αμυγδαλοβούτυρο), βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά (φράουλες). Αλλά και πολλά ακόμη ευεργετικά θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία!

Αν και σε ρευστή μορφή μπορεί να αποτελέσει πλήρες γεύμα (περιέχει υδατάνθρακες, πρωτεΐνη, λίπος). Σαφώς μπορεί να καταναλωθεί και ως σνακ, εξατομικεύοντας την ποσότητα.

Μπορεί να προσφερθεί και σε παιδάκια, άνω του έτους, ως σνακ ή λιχουδιά ώστε να εξασκήσουν και τις δεξιότητές τους στη χρήση ανοιχτού ποτηριού!

Smoothie με Γιαούρτι

Χρόνος μαγειρέματος: 2 Λεπτά
Συνολικός χρόνος: 2 Λεπτά
Άτομα: 1 Άτομο
smoothie me giaourti

Συστατικά

  • 5 φράουλες μέτριες σε μέγεθος
  • 3/4 του φλιτζανιού γάλα
  • 2 κ.σ. στραγγιστό γιαούρτι 2%
  • 1 κ.γ. μέλι
  • 1 κ.γ. αμυγδαλοβούτυρο
  • Λίγο εκχύλισμα βανίλιας

Εκτέλεση

1. Προσθέτουμε όλα μας τα υλικά στον πολυκόπτη ή σε blender και ομογενοποιούμε.
2. Tip 1: Με λίγο πάγο ή κατεψυγμένες φράουλες (αντί για φρέσκες) μεταμορφώνεται σε ένα ελαφρύ, θρεπτικό και πεντανόστιμο milkshake!
3. Tip 2: Για να πετύχουμε ένα πιο πλούσιο και χορταστικό γεύμα, μπορούμε να προσθέσουμε νιφάδες βρόμης ή να σερβίρουμε με σπιτική γκρανόλα!
Εκτύπωση
ΚΑΛΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ!

Post a Comment

ΜΕΓΕΘΟΣ Α- Α+